کد خبر: 12538
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1398 - 14:24

یادگیری علم فیزیک در آزمایشگاه فیزیک دبیرستان دخترانه علامه امینی 

یادگیری علم فیزیک در آزمایشگاه فیزیک دبیرستان دخترانه علامه امینی واحد مهراندخت از جمله فعالیت های علمی دانش آموزان این مرکز محسوب می شود.

منظومه دانش‌پژوهان علامه امینی: علم فیزیک رفتار و اثر متقابل ماده و نیرو را مطالعه می‌کند و می توان آن را، علمی تجربی و حاصل تلاش انسان برای درک دنیای اطراف دانست و جالب است بدانید؛ در فیزیک هیچ نظریه ای به عنوان حقیقت پایانی و غایی وجود ندارد.


تشریح مغز توسط دانش آموزان دبیرستان دخترانه علامه امینی


این علم دارای قوانینی است که به قوانین فیزیک معروف اند و شامل؛ مفاهیم بنیادی پدیده‌های طبیعی می شود.


برگزاری کلاس‌های تشریح و آزمایشگاه 


لازم به ذکر است؛ این قوانین توسط علوم ریاضی فرمول بندی می‌شوند، بگونه ای که قوانین فیزیک و روابط ریاضی در توافق بوده و مکمل یکدیگرند و در کنار هم قادرند تا به توصیف کلیه پدیده‌های فیزیکی بپردازند.

تجهیزات آزمایشگاه فیزیک مرکز آموزشی علامه امینی 

همانطور که می دانیم؛ آزمایشات فیزیک و اجرای روند درست آن برای کسب نتیجه مطلوب در مدارس نقش مهمی در یادگیری و درک مفاهیم علم فیزیک داشته و در این بین هر دبیرستان و موسسه ای که در آن به آموزش علم فیزیک می پردازد قطعا برای انجام آزمایشات فیزیک، آشنایی با اصول انجام آزمایش، روش های تحلیل داده ، برآورد خطاها، نحوه انجام آزمایش ها، خواسته های آزمایش و … محیط و وسایل مورد نیاز این آزمایشات را فراهم می آورد تا دانش آموزان بتوانند به راحتی این موضوعات را درک کرده و با آن ها از نزدیک آشنا شوند.


فعالیت دانش آموزان دبیرستان دخترانه علامه امینی در آزمایشگاه شیمی


مرکز آموزشی علامه امینی نیز در میان این مدارس و موسسات آموزشی با تهیه بهترین لوازم آزمایشگاهی و تجهیز آزمایشگاه خود سعی بر آن دارد تا دانش آموزان کوشای خود را بیشتر با مفاهیم فیزیک آشنا کند.

در ادامه تصاویری از حضور و فعالیت دانش آموزان در آزمایشگاه فیزیک مرکز آموزشی علامه امینی را مشاهده می کنید.

(برای مشاهده تصاویر بر روی آن ها کلیک کنید)

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فلکه دوم صادقیه ابتدای آیت الله کاشانی بوستان اول گلستان اول | شماره 22 | 44002710 و 44062821

نمايش نقشه | نقشه سايت

آدرس مدرسه