کد خبر: 8958
تاریخ انتشار: 12 فروردین 1398 - 14:49

موفق ترین مدارس تهران کدامند؟! +لیست

دبیرستان علامه امینی (ره)، دبیرستان های تیزهوشان، دبیرستان های نمونه دولتی و ... از جمله موفق ترین مدارس تهران محسوب می شوند.

منظومه دانش‌پژوهان علامه امینی: مدارس موفق برای آنکه بتوانند این عنوان را به دنبال خود یدک بکشند باید فاکتورهای متعدد و گوناگونی را در دستور کار خود داشته باشند که شاید این فاکتورها شامل نحوه برنامه ریزی مدارس برای موفقیت دانش آموزان، نحوه عملکرد و کیفیتی که ارائه می دهند و از طرفی نوع دیدگاه و تعامل با دانش آموزان و اولیا باشد.


این مطلب را از دست ندهید: نتایج آزمون المپیادهای علمی کشور در سال تحصیلی ۹۸-۹۷


ویژگی‌ برخی مدارس موفق

براساس نظریه های گوناگون ویژگی های متعددی عامل معرفی یک مدرسه بعنوان یک مدرسه موفق است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • تهیه امکانات آموزشی لازم و بهره گیری از اساتید مجرب و علاقمند به کار تعلیم در مدرسه ای که بر موفقیت درسی دانش آموزان تاکید فراوان دارد.
  • قبول این موضوع که در مدارس موفق و برتر دانش آموزان پرتلاش و متفاوت شناخته شوند، که در این راستا علاوه بر تلاش دانش آموزان برای رسیدن به موفقیت، مدرسه نیز بستر مناسبی را تهیه می کند.
  • وجود یک جریان زنده و دائم با خانواده دانش آموزان
  • یک مدرسه موفق جهت سهولت مسیر موفقیت دانش آموزان یک برنامه ریزی دقیق، بلند مدت و اصولی را در راستای کار خود قرار می دهد تا بتواند علاوه بر کمک به موفقیت دانش آموزانش، خود نیز در جمع مدارس موفق و برتر قرار گیرد.
  • مدارس موفق و برتر، تلاش و موفقیت دانش آموزان خود را به صورت برجسته و با افتخار نمایش می دهد و دانش آموزان موفق را بعنوان الگو به دیگر دانش آموزان معرفی می کند.

لیست برخی از دبیرستان های موفق تهران

بسیاری از مدارس موفق و مطرح در راستای رسیدن به این محبوبیت و موفقیت از اساتید دیگر مدارس موفق و بزرگ نیز استفاده می کنند تا دانش آموزان خود را هم سطح و یا حتی بالاتر از سطح دانش آموزان اینگونه مدارس آموزش دهد.

که در این بین اگر بخواهیم در مقطع متوسطه لیستی از مدارس و دبیرستان های موفق را داشته باشیم می توانیم از مدارس زیر نام ببریم:

معرفی دبیرستان علامه امینی (ره)

یکی از دبیرستان هایی که توانسته است عنوان دبیرستان موفق را کسب کند و نام آن در میان مدارس شناخته شده شهر تهران بخصوص غرب تهران قرار گیرد، دبیرستان علامه امینی (ره) است.


بیشتر بدانید: هزینه مدارس خصوصی چقدر است؟


این دبیرستان از آغاز فعالیت خود تاکنون موفقیت های بی شماری را در حوزه های مختلف اعم از المپیادها، کنکور، فرهنگی، ورزشی و … در میان سایر مدارس کسب کرده است که این خود سبب شده تا خانواده های بی شماری خواستار ثبت نام فرزندشان در این مدرسه باشند.

دبیرستان علامه امینی که در فلکه دوم صادقیه، ابتدای آیت الله کاشانی، بوستان اول، گلستان اول قرار دارد، برای رسیدن به چنین موفقیتی و درخشش در میان مدارس موفق از یک برنامه ریزی دقیق و اصولی و همچنین اساتید مجرب و حرفه ای برای آموزش دانش آموزان بهره می برد.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فلکه دوم صادقیه ابتدای آیت الله کاشانی بوستان اول گلستان اول | شماره 22 | 44002710 و 44062821

نمايش نقشه | نقشه سايت

آدرس مدرسه