کد خبر: 17386
تاریخ انتشار: 18 آذر 1402 - 14:52

مجموعه سوالات آزمون‌های ورودی دبیرستان علامه امینی (ره) منتشر شد

منظومه دانش‌پژوهان علامه امینی: مجتمع آموزشی علامه امینی در منطقه 5 با سابقه طولانی 30 ساله و درخشان و انبوهی از افتخارات در زمینه های کنکور، المپیاد و فرهنگی که به جهت ادامه تمرکز بر خدمت رسانی صادقانه از ایجاد شعب مختلف در یک مقطع خودداری نموده است، با کادر و دبیرانی متعهد و متخصص، همه ساله با پذیرایی از گل های بهاری بوستان علم، افتخار دارد تا به دور از منفعت طلبی ها با امید به وعده خدای مهربان، این عزیزان را به مدارج بالای علمی و اخلاقی در دانشگاه های ممتاز رهنمون سازد و بفرموده حضرت دوست «و الباقیات الصالحات خیر عند ربک ثوابا و خیر املا» ایمان کامل دارد.

از این رو به اطلاع می رساند، مجموعه سوالات آزمون های ورودی دبیرستان پسرانه علامه امینی (ره) منطقه 5 تهران که ویژه دانش آموزان ممتاز متوسطه اول و ویژه کلیه داوطلبان آزمون های ورودی مدارس برتر است منتشر شد.

در تدوین این کتاب ذکر نکاتی لازم است:

به جهت جلوگیری از افزایش حجم کتاب و عدم ایجاد اضطراف برای دانش آموزان عزیز، فقط تعداد اندکی سوالات تالیفی که توسط برادر گرامی جناب آقای پیمان قائمی یکی از دبیران محترم ریاضی دبیرستان تالیف شده بود به این کتاب اضافه شد و نیز سوالات تالیفی یا سوالات آزمون های ورودی سال های قبل که با تغییر کتاب درسی از موضوعیت خارج شده بود، حذف گردید.

مقرر گردید پاسخ های تشریحی همه سوالات در این مجموعه قرار گیرد تا امکان بررسی پاسخ برای رفع اشکال دانش آموزان میسر گردد.

سعی بر این بوده است که پاسخ های تشریحی با معلومات دوره راهنمایی و بدون استفاده از فرمول های پیچیده ریاضی و یا معلومات متوسطه دوم باشد تا عدالت آموزشی بین داوطلبان همواره برقرار بماند.

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی دانش آموزان ممتاز پایه نهم، از همه دوستانی که در طراحی سوالات آزمون های ورودی دبیرستان در 32 سال گذشته، خالصانه تلاش نموده اند از جمله جناب آقای پیمان قائمی، جناب آقای پیمان اکبری، جناب آقای محمد زندی نژاد، جناب آقای حسن باطنی صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.

گفتنی است، بمنظور تهیه این کتاب می توانید به دفتر دبیرستان پسرانه علامه امینی (ره) مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فلکه دوم صادقیه ابتدای آیت الله کاشانی بوستان اول گلستان اول | شماره 22 | 44002710 و 44062821

نمايش نقشه | نقشه سايت

آدرس مدرسه