کد خبر: 12531
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1398 - 12:46

اردوهای مطالعاتی 110 روزه مرکز آموزشی علامه امینی (ره) چگونه برگزار می شود؟

برگزاری اردوهای مطالعاتی 110 روزه مرکز آموزشی علامه امینی (ره)، یکی از روش های این مرکز آموزشی برای کسب نتیجه درخشان در آزمون سراسری است.

منظومه دانش‌پژوهان علامه امینی: چندسالی است که زمزمه حذف کنکور سراسری به گوش می رسد اما آنچه که تا امروز نمایان شده این است که؛ تا حذف کامل این آزمون هنوز فرصت زیادی باقی مانده و از این رو دانش آموزان دوره دوم متوسطه و والدین شان باید این موضوع را مدنظر قرار دهد که تا حذف کنکور و فاصله زمانی بین آن برای پذیرش در یک دانشگاه معتبر و خوب باید با یک برنامه ویژه و تلاش هوشمندانه ای داشته باشند و در راستای کسب این موفقیت قدم بردارند. اما چطور؟


حال و هوای اردوی مطالعاتی ۱۱۰ روزه دوازدهمی ها در سال تحصیلی ۹۸ – ۹۷


چطور می توان و چه روشی برای رسیدن به چنین موفقیت را در نظر گرفت؟!

به جرات می توان گفت مرکز آموزشی علامه امینی با سابقه درخشان و قابل قبولی که در تعداد پذیرفته شدگان در دانشگاه های بزرگ و دولتی کشور دارد توانسته به این سوال طی این چند دهه فعالیت و سابقه خود، پاسخ دهد.


کارنامه اختصاصی دبیرستان علامه امینی؛ راهکاری برای درخشش دانش آموزان


این مرکز توانسته براساس یک برنامه ریزی دقیق برای دانش آموزان در واحد پسرانه و همچنین برنامه ریزی برای واحد دخترانه خود، قبولی در بهترین رشته و محل را برای دانش آموزان و والدینشان تضمین کند.

روش مرکز آموزش علامه امینی برای قبولی در کنکور

با توجه به این موضوع که زمان برگزاری کنکور سراسری و امتحانات نهایی در سال دوازدهم با یکدیگر متقارن هستند، از این رو تنها موفقیت دانش آموزانی در این آزمون تضمین می شود که روش مطالعه ای متفاوت داشته و در مدارسی تحصیل کنند که برای این موضوع برنامه ریزی مطالعاتی خاص و حرفه ای از ابتدای پایه دهم داشته باشد ، که به جرات می توان گفت؛ دبیرستان علامه امینی از جمله این مدارس است که با بکارگیری روشی هوشمندانه و کادری مجرب سالیانه دانش آموان موفق بسیاری را روانه دانشگاه های بزرگ کشور می کند.


راهکارهای برترین‌ها برای موفقیت در آزمون سراسری


یکی از روش های مرکز آموزشی علامه امینی علاوه بر داشتن برنامه مطالعاتی منظم و دقیق، برگزاری آزمون های متعدد، برگزاری کلاس های گوناگون و آماده سازی دانش آموزان برای المپیادهای مختلف و برگزاری اردوهای 110 روزه مطالعاتی برای دانش آموزان پایه دوازدهم است که دانش آموزان با شرکت در این اردوها علاوه بر مرور دروس و شرکت در آزمون ها در نهایت به یک نتیجه ایده آل در کنکور می رسند.

اما شاید این سوال پیش آید که اردوهای 110 روزه مطالعاتی مرکز آموزشی علامه امینی چطور و با چه کیفیتی برگزار می شود؟

تشریح نحوه برگزاری اردوهای 110 روزه مرکز آموزشی علامه امینی (ره)

اردوی مطالعاتی 110 روزه مرکز آموزشی علامه امینی بطور معمول از 20 اسفند ماه آغاز شده و تا یک روز پیش از برگزاری کنکور سراسری و به مدت 110 روز از ساعت 7:30 دقیقه صبح تا 21:30 دقیقه شب برگزار می شود.

دانش آموزان پایه دوازدهم در این اردو با برنامه های منظم و متقارن مطالعاتی در چند فاز متفاوت که شامل موارد زیر است برای رسیدن به برترین رتبه تلاش می کنند.

فازهای مختلف اردوی 110 روزه مطالعاتی

  1. ایام پیش از عید
  2. ایام عید
  3. ایام پس از عید تا زمان برگزاری آزمون های جامع سنجش
  4. همایش های جمع بندی
  5. ایام امتحانات ترم دوم
  6. ایام پس از امتحانات

البته لازم به ذکر است که دانش آموزان در زمان امتحانات نیز دست از تلاش و مطالعه برای موفقیت نمی کشند.


هرآنچه که باید از رشته علوم تجربی و انتخاب این رشته بدانید!


برنامه های مطالعاتی اردوی 110 روزه

دانش آموزان مرکز آموزشی علامه امینی در اردوهای مطالعاتی 110 روزه خود، دارای یک برنامه مطالعاتی دقیق و برنامه ریزی شده تحت نظارت مشاور پایه و مسئولین برگزاری پانسیون های مطالعاتی هستند که بصورت منظم اجرا و برگزار می گردد.


چهره های ماندگار دبیرستان علامه امینی


لازم به ذکر است؛ در این ایام طلایی برنامه مطالعاتی توسط مشاورین مربوطه که برای دانش آموزان شخصی سازی و کیفیت بخشی شده است.

ویژگی های اردوهای 110 روزه دبیرستان علامه امینی (ره)

مرکز آموزشی علامه امینی در این ایام 110 روزه و در بازه زمانی مختلف با تغییر فضای مطالعاتی و فراهم آوری امکانات مناسب از قبیل؛ محل استراحت، تغذیه مناسب دانش آموزان، فعالیت های تفریحی و نشاط آور با حضور اساتید تمامی دروس به رفع اشکال و جمع بندی می پردازند، تا علاوه بر بالا بردن کیفیت اردو و مطالعه دانش آموزان از روند تکرار و سکون آن ها جلوگیری بعمل آید.

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فلکه دوم صادقیه ابتدای آیت الله کاشانی بوستان اول گلستان اول | شماره 22 | 44002710 و 44062821

نمايش نقشه | نقشه سايت

آدرس مدرسه