کد خبر: 10180
تاریخ انتشار: 20 دی 1397 - 12:44

نتايج درخشان كنكور سراسری سال تحصیلی 97-96

منظومه دانش‌پژوهان علامه امینی: کمتر کسی را در محدوده غرب تهران می توان یافت که فرزندش در مقطع متوسطه مشغول به تحصیل باشد و دبیرستان پسرانه علامه امینی را نشناسد.

دبیرستانی که به واسطه میزان بالای قبولی در کنکور و یا المپیادهای دانش آموزی بعنوان برترین و پرافتخارترین  دبیرستان محدوده غرب تهران شناخته شده و این حسن شهرت آن حتی در کل پایتخت به گوش رسیده است.


کلیه افتخارات دبیرستان علامه امینی در کنکور + اسامی دانش آموزان


به گونه ای که بسیاری از اولیا تلاش می کنند تا فرزندشان بتواند برای طی کردن مسیر موفقیت و قبولی در کنکور وارد این مدرسه شود و از آنجایی که ظرفیت مجموعه آموزشی علامه امینی محدود بوده و همچنین در زمان ورود از داوطلبین آزمون ورودی گرفته می شود متاسفانه بسیاری از افراد موفق به ادامه تحصیل در بهترین دبیرستان پایتخت نشده و به ناچار وارد دیگر مراکز آموزشی می شوند.

(برای مشاهده اسامی نفرات برتر کنکور سال 97 ، رشته و دانشگاه قبولی آن ها بر روی تصویر کلیک کنید)

آمار موفقیت دبیرستان علامه امینی در کنکور سال 97

اما این نکته که می گوییم، دبیرستان علامه امینی، پرافتخارترین مدرسه تهران است از کجا نشات می گیرد؟


نتایج درخشان دبیرستان علامه امینی در کنکور طی ۱۰ سال اخیر را اینجا مشاهده کنید


شاید برخی افراد این موضوع را به حساب تبلیغات و یا یک اتفاق ساده و یا حتی از طرفی تنها یک حرف بی ارزش بدانند، اما غافل از اینکه کسب موفقیت های گوناگون که هر ساله تکرار می شود یک اتفاق محسوب نشده و قطعا در پشت این اتفاقات و نتایج درخشان که در کنکور سال های مختلف و المپیادهای دانش آموزی کسب شده است، یک مرکز آموزشی قوی همراه با یک برنامه ریزی دقیق و کادر آموزشی حرفه ای پنهان شده است.


اسامی دانش آموزان موفق در کنکور سال 97


تکرار موفقیت های دانش آموزان دبیرستان علامه امینی بعنوان برترین دبیرستان غرب تهران در کنکور طی این 28 سال، یعنی درست از زمان افتتاح این مرکز آموزشی نمونه در سال 1370، قطعا اتفاقی نبوده است ، بطور مثال در کنکور سال تحصیلی 97-96 دبیرستان علامه امینی توانست همانند هر سال یک نتیجه خارق العاده را در بین سایر مدارس کسب کند، که به شرح زیر است:

  • 5 رتبه کمتر از 50
  • 21 رتبه کمتر از 500
  • 38 رتبه کمتر از 1000

و برای اثبات این موضوع نگاهی می اندازیم به اسامی دانش آموزان دبیرستان علامه امینی که با برتری آن ها دبیرستان علامه امینی توانسته است این برتری را کسب نمایند:

(برای مشاهده اسامی نفرات برتر کنکور سال 97 ، رشته و دانشگاه قبولی آن ها بر روی تصویر کلیک کنید)

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فلکه دوم صادقیه ابتدای آیت الله کاشانی بوستان اول گلستان اول | شماره 22 | 44002710 و 44062821

نمايش نقشه | نقشه سايت

آدرس مدرسه