کد خبر: 15631
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1399 - 13:44

امتحانات نهایی پایه دوازدهم در ایام کرونا چطور برگزار می‌شود؟

امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم از امروز شنبه ۱۷ خرداد آغاز و تا ۱۶ تیرماه 1399 ادامه خواهد داشت، که برای این امر تمهیدات و مقدماتی صورت گرفته است.

منظومه دانش‌پژوهان علامه امینی:  طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم از امروز شنبه ۱۷ خرداد آغاز و تا ۱۶ تیرماه 1399 با شرکت ۶۶۰ هزار دانش آموز در ۶ هزار و ۷۸۰ حوزه امتحانی ادامه خواهد داشت، که برای این امر تمهیدات و مقدماتی صورت گرفته است تا دانش‌ ‌آموزان با اطمینان خاطر در حوزه‌های امتحانی مربوطه حضور یابند.

بدلیل شرایط موجود در کشور و شیوع ویروس کرونا، دانش آموزان به دو گروه تقسیم بندی شده اند که؛ یک گروه در روز‌های زوج و گروه دیگر در روز‌های فرد باید در محل برگزاری آزمون نهایی حضور یابند تا از ازدحام دانش آموزان در مبادی ورودی و خروجی سالن‌های امتحانات جلوگیری بعمل آید که برای این منظور تعداد حوزه‌های امتحانی نسبت به سال گذشته حدود ۵۹ درصد افزایش یافته است.


افتخارات دبیرستان علامه امینی (ره) در مسابقات فرهنگی – ورزشی منطقه| بخش سوم


زمان برگزاری کنکور سراسری ۹۹ اعلام شد


براین اساس، پروتکل‌های بهداشتی از همان مبادی ورودی حوزه‌های امتحانی مدنظر قرار گرفته شده و در زمان ورود دانش آموزان، مراقبین سلامت از طریق تب سنجش سلامت آن‌ها را مورد سنجش قرار می دهند. حوزه‌های امتحانی نیز بصورت روزانه ضدعفونی شده و ناظران بهداشتی نیز بر روند اجرای پروتکل بهداشتی نظارت داشته و از طرفی فاصله‌ هر صندلی نیز به میزان دو متر در نظر گرفته شود.

دانش آموزان و عوامل اجرایی حوزه‌های امتحانی باید به این موضوع دقت کنند که استفاده از ماسک و دستکش الزامی بوده و تاکید می‌شود که دانش آموزان از آوردن هرگونه وسایل اضافی خودداری کنند، اما با این وجود برای ۱۰ درصد از دانش آموزانی که ممکن است ماسک و یا دستکش به همراه نداشته باشند، اقلام بهداشتی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ برگه حضور و غیاب مختص به هر دانش آموز است تا این برگه در میان دانش آموزان دست به دست نشود.

امتحانات خردادماه پایه های دهم و یازدهم نیز به شیوه غیرحضوری برگزار خواهد شد که به جز پایه دوازدهم، پایه‌های داخلی محوریت کار با معلم و شورای مدرسه است و نتایج امتحانات پایه‌های دهم و یازدهم نیز باید تا پایان خردادماه از سوی معلمان مربوطه به مدیر مدرسه تحویل داده شود تا مدیر آن مرکز آموزشی نیز نتایج امتحانات را در اسرع وقت به اولیا اطلاع رسانی کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فلکه دوم صادقیه ابتدای آیت الله کاشانی بوستان اول گلستان اول | شماره 22 | 44002710 و 44062821

نمايش نقشه | نقشه سايت

آدرس مدرسه