کد خبر: 15457
تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1399 - 18:30

برگزاری مرحله نخست آزمون ورودی دبیرستان علامه امینی (ره)

مرحله نخست آزمون ورودی دبیرستان علامه امینی با حضور دانش آموزان پایه دهم بصورت آنلاین برگزار شد.

منظومه دانش‌پژوهان علامه امینی: مرحله اول آزمون ورودی دبیرستان پسرانه علامه امینی (ره) برای سال تحصیلی 1400 – 1399 با حضور قریب به 700 نفر از دانش آموزان پایه دهم متقاضی رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی بصورت آنلاین در روز سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1399 برگزار شد.

تعداد سوالات آزمون ورودی دبیرستان علامه امینی

این آزمون در مجموع دارای 65 سوال ریاضی، هوش، علوم و فارسی با مدت زمان پاسخگویی 100 دقیقه که شامل 20 سوال تستی ریاضی با زمان 40 دقیقه، آزمون هوش با 10 سوال تستی در زمان 20 دقیقه، آزمون علوم شامل 15 سوال تستی با زمان 20 دقیقه، آزمون فارسی با 20 سوال تستی در مدت زمان پاسخگویی 20 دقیقه بود، در ساعت 16 روز سه شنبه آغاز شد.

گفتنی است این آزمون دارای نمره منفی نیز بود و به ازای هر 3 پاسخ غلط دانش آموز یک پاسخ صحیح حذف می‌شد و ضرایب هر درس برای هر رشته (ریاضی، تجربی و انسانی) متفاوت بود.

چطور مجوز ثبت‌نام در مدرسه علامه امینی را بگیریم؟

دانش آموزانی که در مرحله اول آزمون ورودی پذیرفته شده‌اند، مجوز ثبت نام در دبیرستان پسرانه علامه امینی (ره) را کسب کرده‌اند.


افتخارات دبیرستان پسرانه علامه امینی طی چند سال فعالیت


درخشش دانش‌آموزان علامه امینی در المپیادهای کشوری طی ۱۳ سال گذشته


جاماندگان از آزمون و زمان برگزاری مرحله دوم آزمون ورودی دبیرستان علامه امینی

تعداد زیادی از دانش آموزانی که بنابر دلایل مختلف موفق به شرکت در آزمون مرحله اول نشده اند و یا به هر دلیلی نتوانستند در آزمون مرحله اول امتیاز قبولی را کسب کنند، می‌توانند در آزمون تکمیلی پذیرش در دبیرستان پسرانه علامه امینی که قرار بود در روز پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399 برگزار شود، شرکت کنند که باید به اطلاع برسانیم این آزمون به روز دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 موکول شده است.

برای اطلاع از تاریخ و زمان برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت کلیک کنید:


تغییر زمان آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم و میانپایه دبیرستان علامه امینی (ره)


زمان اعلام نتایج مرحله اول آزمون ورودی دبیرستان علامه امینی

گفتنی است، نتایج نخستین مرحله از آزمون ورودی دبیرستان علامه امینی (ره) تا ساعت 15 روز پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 اعلام خواهد شد و در غیراینصورت اگر تا این ساعت تماسی با شما حاصل نشد می‌تواند با شماره تلفن‌های دبیرستان تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن‌های دبیرستان پسرانه علامه امینی (ره)

44062821

44002710

شایان ذکر است؛ دانش آموزان باید بدانند در صورتی که در آزمون پذیرفته شدند باید در زمانی که از طریق تماس تلفنی اعلام خواهد شد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای معارفه با همراه داشتن تقدیر نامه ها و یا اسناد افتخارات خود در دوره متوسطه یک در زمینه‌های علمی، فرهنگی و یا ورزشی با اولیا محترم خود در دبیرستان حضور بهم رسانند، بدیهی است در غیراینصورت دانش آموزان رزرو جایگزین خواهند شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فلکه دوم صادقیه ابتدای آیت الله کاشانی بوستان اول گلستان اول | شماره 22 | 44002710 و 44062821

نمايش نقشه | نقشه سايت

آدرس مدرسه