کد خبر: 15523
تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1399 - 16:50

تغییر زمان مرحله دوم آزمون ورودی پایه دهم و میانپایه دبیرستان علامه امینی (ره)

زمان برگزاری مرحله دوم آزمون ورودی پایه دهم و میانپایه دبیرستان پسرانه علامه امینی (ره) تغییر یافت.

منظومه دانش‌پژوهان علامه امینی: مرحله دوم آزمون ورودی دبیرستان علامه امینی (ره) برای سال تحصیلی 1400 – 1399 بمنظور پذیرش دانش آموزان پایه دهم و میانپایه که به هر دلیلی موفق به شرکت در مرحله نخست آزمون ورودی نشده‌اند و یا امتیاز لازم را کسب نکرده‌اند و قرار بود پیش از این در ساعت 15 روز پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399 برگزار شود، بدلیل تقاضای اولیای محترم دانش آموزان به روز دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 ساعت 16 با ظرفیت پذیرش 30 نفر موکول شد.

امید است منظومه آموزشی علامه امینی (ره) بتواند در مسیر شکوفایی فرزندانمان که با کمک خانواده‌ها میسر می‌شود پیشرو و موفق باشد.

داوطلبان ورود به دبیرستان پسرانه علامه امینی باید به این نکته توجه کنند که ظرفیت این مرکز آموزشی برای پذیرش دانش آموزان سال دهم تا دوازدهم 10 کلاس بوده و ظرفیت پذیرش در پایه دهم 4 کلاس شامل؛ دو کلاس ریاضی، یک کلاس تجربی و انسانی است.

توجه به این موضوع ضروری است که، این آزمون دارای نمره منفی بوده و به ازای هر ۳ پاسخ غلط دانش آموز یک پاسخ صحیح حذف می‌شود و ضرایب هر درس برای هر رشته (ریاضی، تجربی و انسانی) متفاوت است.


معرفی منظومه دانش پژوهان علامه امینی (ره)


برگزاری مرحله نخست آزمون ورودی دبیرستان علامه امینی (ره)


آشنایی با افتخارات دبیرستان پسرانه علامه امینی (ره) طی چند دهه فعالیت خود


مفاد امتحانی آزمون ورودی دبیرستان علامه امینی

  • ریاضیات و هوش شامل 20 سوال تستی در 40 دقیقه (ریاضیات از مباحث کتب هفتم و هشتم و نیمه اول سال نهم )
  • علوم شامل 15 سوال تستی در 20 دقیقه (علوم از مباحث کتب هشتم و نیمه اول سال نهم)

گفتنی است مرحله نخست آزمون ورودی دبیرستان پسرانه علامه امینی (ره) با حضور قریب به 750 نفر از دانش آموزان پایه دهم در روز سه‌شنبه 16 اردیبهشت ماه بصورت آنلاین و با 65 سوال هوش، ریاضی، علوم و فارسی به مدت 100 دقیقه برگزار شد که از این میان حدود 50 دانش آموز پذیرفته شدند.

نحوه و شروط ثبت‌نام در میانپایه دبیرستان علامه امینی (ره) چگونه است؟

ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که ثبت نام در میانپایه دبیرستان پسرانه علامه امینی به صورت محدود انجام خواهد شد.

نکته بعدی که باید به آن اشاره کرد در رابطه با شرط ثبت‌نام در میانپایه است و دانش آموزانی که خواستار ورود به دبیرستان علامه امینی هستند باید این موضوع را مدنظر قرار دهند که معدلشان باید بالای 19 بوده و از طرفی نیز در آزمون‌های اختصاصی این مرکز آموزشی در رشته ریاضی، تجربی و انسانی پذیرفته شوند.

نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان پذیرفته شده در دبیرستان علامه امینی(ره)

دانش آموزان متقاضی ورود به دبیرستان پسرانه علامه امینی(ره) باید توجه کنند که اگر در آزمون پذیرفته شدند از طریق تماس تلفنی به آن‌ها اعلام خواهد شد و پس از آن، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای معارفه به همراه تقدیر نامه ها و یا اسناد افتخارات خود در دوره متوسطه یک در زمینه‌های علمی، فرهنگی و یا ورزشی با اولیا محترم خود در دبیرستان حضور بهم رسانند، بدیهی است در غیراینصورت دانش آموزان رزرو جایگزین خواهند شد.

شماره تلفن‌های دبیرستان پسرانه علامه امینی (ره)

  • 44062821
  • 44002710

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فلکه دوم صادقیه ابتدای آیت الله کاشانی بوستان اول گلستان اول | شماره 22 | 44002710 و 44062821

نمايش نقشه | نقشه سايت

آدرس مدرسه