کد خبر: 8779
تاریخ انتشار: 27 آبان 1402 - 15:11

معرفی کادر علمی دبیرستان علامه امینی(ره)

دبیرستان علامه امینی (ره) در طی 30 سال فعالیت خود با کمک اساتید مجرب و مطرح کشور دانش آموزان موفق و نخبه ای را تربیت کرده است.

منظومه دانش‌پژوهان علامه امینی؛ دبیرستان علامه امینی (ره) واقع در منطقه ۵ تهران در سال ۱۳۷۰  به همت مديريت سابق منطقه ۶ آموزش و پرورش تهران حاج آقا نقدی تاسيس گرديد و به اهتمام جمعی از فارغ التحصيلان ممتاز دبيرستان‌های نمونه دولتی، كه اكنون هر كدام از قوی ترين و مطرح ترين دبيران دبيرستانهای تهران محسوب می شوند، با سختكوشی تمام، حركت علمی خود را آغاز کرد.

دبیرستان علامه امینی (ره)  در سال ۱۳۸۲ همكاری هايی با دبيرستان انرژی اتمی در جلسات مختلف داشت و تجارب خود را با اين دبيرستان به اشتراک نهاد و با تبادل دبيران موفق اين همكاری به اوج رسيد، كه در سال ۱۳۸۵ سطح همكاريهای اين دو دبيرستان به استفاده از دبيران مشترک در برخی از دروس بخصوص دروس المپياد محدود گرديده است .


 

لازم به ذکر است؛ دبیرستان علامه امینی (ره)  از ابتدا بصورت كاملا مستقل بوده و عضو هيچ مجموعه ای محسوب نمی شود.

این دبیرستان نمونه تهران توانسته است در طی30 سال فعالیت خود با کمک اساتید مجرب و مطرح، دانش آموزان موفق و نخبه ای را در سطح کشور تربیت نماید.

اساتیدی که هر کدام دارای سوابق و پرونده‌ای درخشان در حوزه تدریس و شکوفایی دانش آموزان مراکزی همچون دبیرستان علامه امینی (ره)، دبیرستان های تیزهوشان، دبیرستان های نمونه دولتی، دبیرستان انرژی اتمی، دبیرستان البرز، دبیرستان خرد، دبیرستان علامه طباطبایی، دبیرستان تیزهوشان علامه حلی، تیزهوشان فرزانگان، دبیرستان ادونس علامه طباطبایی، دبیرستان سلام و دبیرستان مفید و…. دارند.

حضور کادر علمی قوی دبیرستان علامه امینی

شاید بتوان گفت دقیق ترین کادر علمی و متعهدترین دبیران شهر تهران در دبیرستان علامه امینی (ره) حضور دارند که اگر بخواهیم در یک نگاه کلی ثمرات حضور این عزیزان را بررسی کنیم، نتایج زیر حاصل می شود:


معرفی مدال آوران المپیاد دبیرستان علامه امینی


  • تدريس قوی ترين كادر دبيران سال چهارم و  المپيادهای كشور در دبیرستان علامه امینی (ره)
  • عدم جداسازی دانش آموزان پايه دهم و يازدهم دبيرستان برای استفاده از قويترين دبيران المپياد كشور؛ بدین صورت که تنها بر اساس علاقه مندی ها گرايش المپيادی مورد نظر خود را انتخاب می کنند.
  • حضور مشاور و دبير راهنمای پايه جهت كنترل اوضاع درسی و تربيتی دانش آموز، برگزاری آزمون های تستی هماهنگ، كارنامه های ۵ گانه، كارنماهای فرهنگی و انضباطی

دبیرستان علامه امینی را بیشتر بشناسید: نتايج درخشان كنكور سراسری 1402


معرفی اساتید برتر دبیرستان علامه امینی و سوابق آن ها

در همین راستا مرکز آموزشی علامه امینی قصد دارد تا به پاس خدمات ارزشمند و دقیق مدرسین خود به معرفی این دبیران نمونه و طلایی بپردازد تا شاید ذره ای بر درخشش این عزیزان در مراکز آموزشی مختلف و مطرح کشور بخصوص دبیرستان علامه امینی افزوده شود.

(لازم به ذکر است؛ ذکر اسامی ترتیب خاصی ندارد)


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فلکه دوم صادقیه ابتدای آیت الله کاشانی بوستان اول گلستان اول | شماره 22 | 44002710 و 44062821

نمايش نقشه | نقشه سايت

آدرس مدرسه