کد خبر: 15476
تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1399 - 17:19

نتایج اجمالی رتبه‌بندی مدارس تهران در مرحله نخست المپیاد علمی دانش آموزی سال 98

دبیرستان پسرانه علامه امینی توانسته است در مرحله نخست المپیادهای دانش آموزی سال 98 جایگاه هشتم را در میان سایر مدارس ازآن خود کند.

منظومه دانش‌پژوهان علامه امینی: دبیرستان‌های مختلفی در مرحله نخست المپیادهای دانش آموزی کشور در سال 1398 شرکت کرده‌اند و هر کدام از این مدارس به فراخور تجربه و تعداد دانش آموزان نخبه خود توانسته‌اند در میان سایر مدارس به برتری برسند که طبق جمع‌آوری اطلاعات 26 مدرسه تهران رتبه‌های مختلف را کسب کرده‌اند.

کسب مقام هشتم توسط دبیرستان علامه امینی در میان 26 دبیرستان نمونه پایتخت

دبیرستان پسرانه علامه امینی (ره) حدود 30 دهه است که همچون نگینی در میان مدارس منطقه 5 تهران بعنوان برترین و موفق‎‌ترین مدرسه پایتخت می‌درخشد و این درخشش و موفقیت را مدیون برنامه‌ریزی دقیق و مدون و کادر علمی حرفه‌ای و دانش‌آموزان سخت‌کوش خود می‌داند که همه ساله با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی خود توانسته‌اند در میادین علمی بسیاری همچون آزمون‌های سراسری در سال‌های مختلف، مسابقات فرهنگی، المپیادهای دانش آموزی و … خوش بدرخشند و مقام کسب کنند.


درخشش دانش‌آموزان علامه امینی در المپیادهای کشوری طی ۱۴ سال گذشته


موفقیت دبیرستان علامه امینی در المپیادهای مختلف


امسال نیز؛ یعنی در سال تحصیلی 1399 – 1398 دانش‌آموزان دبیرستان علامه امینی (ره) توانسته‌اند با کسب مقام‌های مختلف در مرحله نخست آزمون‌های المپیاد علمی دانش آموزی رتبه و اعتبار دبیرستان خود را در میان سایر مدارس پایتخت بیشتر کنند و آن را در میان 26 مدرسه نمونه تهران، در جایگاه هشتم بنشانند.

این 88 نفر از دانش آموزان برتر دبیرستان علامه امینی (ره) از میان 144 دانش آموز شرکت کننده توانسته‌اند، نتیجه‌ای خارق‌العاده را رقم بزنند تا نام موسسه آموزشی علامه امینی (ره) بار دیگر بتواند رتبه اول در بین مدارس منطقه را کسب کند و در مجموع 15 سال متوالی در این جایگاه بدرخشد و از سوی دیگر رتبه دوم در میان مدارس غیردولتی کشور براساس تعداد قبولی را بدنبال خود یدک بکشد.

برای دانلود فایل بر روی عکس کلیک کنید

تعداد قبولی دانش آموزان علامه امینی در مرحله اول المپیاد سال 98 به تفکیک رشته

همچنین تعداد قبولی دانش آموزان دبیرستان پسرانه علامه امینی در مرحله نخست المپیادهای دانش آموزی سال 1398 به تفکیک رشته به شرح زیر است:

 

گفتنی است؛ دبیرستان علامه امینی در جمع‌آوری نتایج فوق دخالتی نداشته و سایر مدارس که قبولی داشته‌اند به ادمین کانال ذکر شده در تصویر اطلاع رسانی کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فلکه دوم صادقیه ابتدای آیت الله کاشانی بوستان اول گلستان اول | شماره 22 | 44002710 و 44062821

نمايش نقشه | نقشه سايت

آدرس مدرسه