کد خبر: 14970
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1398 - 14:24

اردوی مطالعاتی دانش‌آموزان مقاطع مختلف در دبیرستان علامه امینی|سال تحصیلی 1399 – 1398

اردوهای مطالعاتی دبیرستان علامه امینی (ره) هرساله برای همه‌ی پایه‌ها و رشته‌های مختلف با حضور دانش آموزان برگزار می‌شود.

منظومه دانش‌پژوهان علامه امینی: اردوهای مطالعاتی دانش آموزان دبیرستان علامه امینی (ره) هرساله برای همه‌ی پایه‌ها و رشته‌های مختلف برگزار می‌شود که در آن دانش‌آموزان این مرکز آموزشی برتر در منطقه 5 پایتخت، به مرور دروس خود می‌پردازند و دانش‌آموزان دوازدهمی نیز برای شرکت در آزمون سراسری که مهمترین آزمون در طول دوره تحصیل‌شان است، آماده می‌شوند.

دانش‌آموزان معمولا پس از پایان ساعت مدرسه تا ساعت 21 (9 شب) در مرکز آموزشی علامه امینی حضور دارند و به صورت گروهی در محل‌های تعبیه شده برای مطالعه و با کمک مشاورین و مربیان حاضر به مرور و خواندن درس‌هایشان می‌پردازند.


افتخارات دانش‌آموزان دبیرستان علامه امینی در حوزه‌های مختلف


اما چرا دانش‌آموزان ترجیح می‌دهند تا پس از پایان مدرسه و تا پاسی از شب در مدرسه بمانند و مطالعه کنند؟!

طبق گفته مشاورین، میزان یادگیری دانش‌آموزان در محیط‌ مدرسه و همراه با دیگر همکلاسی‌هایشان بیشتر از زمانی است که فرد پس از مدرسه به منزل رفته و به استراحت و مطالعه می‌پردازد، از این رو دانش‌آموزان مرکز آموزشی علامه امینی (ره) با رضایت والدین و ترجیح و اشتیاق خودشان در مدرسه می‌مانند و با هم کلاسی‌های خود به مطالعه دروس مختلف می‌پردازند تا هم برای امتحانات داخلی و آزمون‌ها آمادگی بیشتری داشته باشند و هم بتوانند به راحتی در آزمون سراسری یا همان کنکور پذیرفته شده و به بهترین دانشگاهی که مدنظرشان است و رویای ورود به آن را در سر می‌پرورانند، راه یابند.

تصاویری از برگزاری اردوهای مطالعاتی در دبیرستان پسرانه علامه امینی (ره)

در ادامه تصاویری از حضور دانش‌آموزان هر 3 پایه؛ دهم، یازدهم و دوازدهم در اردوی مطالعاتی مدرسه علامه امینی (ره) را مشاهده می‌کنید:

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فلکه دوم صادقیه ابتدای آیت الله کاشانی بوستان اول گلستان اول | شماره 22 | 44002710 و 44062821

نمايش نقشه | نقشه سايت

آدرس مدرسه