کد خبر: 12563
تاریخ انتشار: 29 خرداد 1398 - 12:33

نتایج امتحانات نهایی چه زمانی اعلام می شود؟

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: بیش از ۸۸.۷۶ درصد اوراق امتحانات نهایی تصحیح و نمرات دانش‌آموزان در سامانه ثبت شده است.

منظومه دانش‌پژوهان علامه امینی: خسرو ساکی، رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به وضعیت تصحیح اوراق امتحانات نهایی خرداد ۱۳۹۸ اظهار داشت: تعداد ۶۷۸ هزار و ۹۵۵ دانش‌آموز (۳۱۰۸۵۴ پسر و ۳۶۸۱۰۱ دختر) در امتحانات نهایی شرکت کردند که از این تعداد ۵۴۶ هزار و ۸۳۹ نفر پایه دوازدهم نظام جدید (۳+۳+۶) و ۱۳۲ هزار و ۱۱۶ نفر پایه سوم متوسطه نظری و فنی حرفه‌ای سالی واحدی و پیش‌دانشگاهی هستند.


نقش مشاوره در موفقیت دانش آموزان دبیرستان دخترانه علامه امینی


وی افزود: امتحانات در ۴۲۷۳ حوزه اجرا داخل و ۹۵ حوزه اجرا خارج از کشور از تاریخ ۳۱/۰۲/۹۸ تا ۲۵/۰۳/۹۸ با نظم، آرامش، امنیت و صحت شایان توجهی برگزار شد.

ساکی ادامه داد: در این دوره ۴۳ عنوان ماده درسی برای پایه دوازدهم نظری در چهار رشته، ۴۰ عنوان ماده درسی برای پایه سوم متوسطه سالی واحدی در چهار رشته و ۲۰ عنوان ماده درسی برای پیش‌دانشگاهی در پنج رشته و ۱۵۵ عنوان ماده درسی برای پایه سوم فنی و حرفه‌ای در ۳۱ رشته به‌صورت نهایی و ۶۶۲ عنوان ماده درسی برای پایه‌های اول تا دوازدهم داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور خارج از کشور به شکل هماهنگ انجام شد.


کارنامه اختصاصی دبیرستان علامه امینی؛ راهکاری برای درخشش دانش آموزان


رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی به فرایند تصحیح اوراق اشاره کرد و گفت: تاکنون در ۳۱۲ حوزه تصحیح داخلی و ۹ حوزه تصحیح خارج از کشور بیش از ۸۸.۷۶ درصد اوراق تصحیح و نمرات دانش آموزان در سامانه ثبت شده است.

ساکی گفت: حداکثر تا پنجم تیرماه نتایج امتحانات نهایی اعلام خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فلکه دوم صادقیه ابتدای آیت الله کاشانی بوستان اول گلستان اول | شماره 22 | 44002710 و 44062821

نمايش نقشه | نقشه سايت

آدرس مدرسه