کد خبر: 12500
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1398 - 11:19

کارنامه اختصاصی دبیرستان علامه امینی؛ راهکاری برای درخشش دانش آموزان

یکی از راهکارهای دبیرستان علامه امینی برای کسب موفقیت ارائه کارنامه های منظم ودقیق به همراه جزئیات است.

منظومه دانش‌پژوهان علامه امینی: همیشه انتخاب یک مدرسه خوب برای فرزندان از جمله دغدغه های اولیا محسوب شده و می شود، یک مدرسه و بخصوص یک دبیرستان موفق و خوشنام در زمینه نتایج المپیاد و کنکور و همچنین تعداد دانش آموزانی که پس از تحصیل در این دبیرستان وارد دانشگاه هایی معتبر و دولتی شده اند و در نتیجه سابقه ای طولانی و درخشان در این امر داشته باشند تا بتوان به راحتی به آن ها اعتماد کرده و نتیجه ای خوب از این اعتماد را انتظار داشت.


نتایج درخشان کنکور طی ۱۰ سال اخیر


شاید توجه به این نکته خالی از لطف نباشد که همه دبیرستان های برتر متحمل زحمات زیادی برای به ثمر رساندن فرزندان عزیزمان می شوند اما ذائقه و طرز تفکر اولیا محترم برای انتخاب، تعیین کننده اصلی است و از این رو اولیا بسیاری هستند که مرکز آموزشی علامه امینی را با توجه به سابقه درخشان این مرکز و میزان درصد قبولی دانش آموزانش در آزمون سراسری را برای تحصیل فرزندشان انتخاب کرده اند و در ادامه از عملکرد فرزندانشان و مدرسه رضایت تمام را داشته و در نهایت فرزندان عزیزمان توانسته اند به کمک مدرسین، مشاورین و روش های آموزشی این مرکز موفقیت های خیره کننده ای را کسب نمایند.

راهکارهای دبیرستان علامه امینی برای رسیدن به موفقیت

یکی از راهکارهای دبیرستان علامه امینی برای رسیدن به چنین موفقیتی در میان سایر مدارس استفاده از مشاورین مجرب و ارائه کارنامه های منظم ودقیق به همراه جزئیات است که شاید بتوان گفت چنین کارنامه ای در هیچ یک از مدارس تهیه نمی شود و بنوعی کارنامه اختصاصی دبیرستان علامه امینی محسوب می شود.


دبستان و دبیرستان علامه امینی از سال تاسیس تاکنون


تشریح کارنامه اختصاصی دبیرستان علامه امینی

کلیه دروس در کارنامه اختصاصی دبیرستان علامه امینی همانند یک دانشگاه طراحی شده است؛ با ضرایب متفاوت تعیین شده و در نهایت نمره، رتبه، تراز و بطور کلی نحوه عملکرد هر دانش آموز بصورت اختصاصی و یا در مقایسه با سایر دانش آموزان طی قوانینی خاص محاسبه شده و میانگین حاصل آن ها بعنوان روند رشد دانش آموزان و چگونگی عملکرد آن ها چه در دروس اختصاصی و چه در دروس عمومی و یا حتی در میان تمامی دانش آموزان دبیرستان علامه امینی، گزارش دهی می شود.


نقش مشاوره در موفقیت دانش آموزان دبیرستان دخترانه علامه امینی


کارنامه دانش آموزان در دبیرستان علامه امینی را می توان شامل آزمون های هفتگی، کوییزها و نمرات فعالیت های دانش آموزان در کلاس درس، فعالیت های کلاسی همانند؛ تکالیف و پرسش و پاسخ ها و.. دانست.

البته لازم به ذکر است؛ دانش آموزان دبیرستان علامه امینی بطور کلی در حدود 10 آزمون جامع بین المدارس یا گزینه 2 شرکت می کنند که این آزمون هر 20 روز یکبار برگزار شده و نمرات و درصد این آزمون نیز همانند سایر آزمون ها و فعالیت های دانش آموزان در کارنامه آن ها درج و محاسبه می گردد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فلکه دوم صادقیه ابتدای آیت الله کاشانی بوستان اول گلستان اول | شماره 22 | 44002710 و 44062821

نمايش نقشه | نقشه سايت

آدرس مدرسه