کد خبر: 16150
تاریخ انتشار: 23 آبان 1400 - 14:33

حضور درخشان دانش آموزان علامه امینی در المپیاد تفکر و کارآفرینی

منظومه دانش‌پژوهان علامه امینی: این المپیاد با نوآوری ها و خط شکنی هایی که برای اولین بار در سطح آموزش و پرورش کشور انجام داد توانست فضای نوآوری باز را، حتی بیش از حد انتظار گسترش دهد و البته شرایط دوران کرونا – علی‌رغم تمامی مشکلاتی که به بار آورد- در رسوخ این نوآوری در نظام آموزش و پرورش به ویژه آن هم در بالاترین سطح آزمون ها یعنی المپیادهای ملی بسیار موثر بود!! المپیاد تفکر و کارآفرینی از جمله آزمون‌هایی است که همه دانش آموزان از رشته‌های مختلف علوم انسانی، هنر، تجربی، ریاضی گرفته تا رشته‌های فنی و حرفه‌ای، کارودانش و علوم معارف اسلامی می‌توانند در آن شرکت کنند و درنهایت برگزیدگان آن بصورت انفرادی در مراحل اولیه و تیمی در مرحله نهایی معرفی می‌شوند.


دانلود نمونه سوالات و پاسخنامه المپیادهای مختلف


در این آزمون که شرط معدل برای شرکت در آن وجود ندارد، دانش آموزان پایه دهم و یازدهم دبیرستان باید با تکیه بر قدرت خلاقیت، حل مسئله و تفکر انتقادی خود و توسعه ارزش آفرینی به موفقیت دست یابند.

برگزیدگان منظومه دانش پژوهان علامه امینی در المپیاد تفکر و کارآفرینی

دبیرستان علامه امینی (ره) نیز همانند سایر دبیرستان‌های نمونه و مطرح کشور در بهمن ماه  99 تعدادی از دانش آموزان خود را راهی این المپیاد علمی کرد که مفتخریم برای چندمین سال پیاپی توانستیم حضوری چشمگیر داشته و 10 نفر از دانش آموزان این مدرسه به مرحله بعدی راه پیدا کنند.
اسامی نفرات برتر به شرح زیر است:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فلکه دوم صادقیه ابتدای آیت الله کاشانی بوستان اول گلستان اول | شماره 22 | 44002710 و 44062821

نمايش نقشه | نقشه سايت

آدرس مدرسه