کد خبر: 15499
تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1399 - 16:02

خلاصه‌ای از افتخارات دبیرستان علامه امینی (ره) طی 12 سال اخیر | بخش اول

دبیرستان علامه امینی (ره) طی 12 سال اخیر افتخارات فراوانی را کسب کرده است که به مرور به آن می‌پردازیم.

منظومه دانش‌پژوهان علامه امینی:  اگر در منطقه 5 پایتخت زندگی می‌کنید شاید نام موسسه آموزشی علامه امینی (ره) به گوشتان آشنا باشد، دبیرستان پسرانه‌ای که فعالیت خود را از سال 70 آغاز کرده و در حال حاضر علاوه بر این دبیرستان، دبستان پسرانه علامه امینی (ره) نیز زیر مجموعه این موسسه آموزشی در حال فعالیت است.

اما مرکز آموزشی علامه امینی تاکنون چه افتخاراتی را کسب کرده است؟

در ادامه شما قرار است با افتخارات دبیرستان پسرانه علامه امینی (ره) از جمله؛ موفقیت در کنکور، المپیادهای علمی و مسابقات فرهنگی و هنری آشنا شوید که طی چند بخش خدمت شما ارائه خواهد شد تا کمی بیشتر با این موسسه آموزشی که بعنوان برترین دبیرستان تهران شناخته می‌شود، آشنا شوید.

افتخارات دبیرستان علامه امینی در آزمون سراسری

خانواده‌های بسیاری تحصیل و دروس دانش آموزان خود را به دبیرستان پسرانه علامه امینی (ره) می‌سپارند تا بتوانند با یک برنامه‌ریزی دقیق و حرفه‌ای به سمت موفقیت حرکت کنند و در نهایت به آن هدف نهایی در دوره تحصیلات دوره متوسطه که شاید پذیرش در بهترین دانشگاه دولتی کشور با بهترین رتبه باشد، برسند.

اما برخی هم در این میان اطلاعی از وجود منظومه دانش پژوهان علامه امینی (ره) واقع در منطقه 5 پایتخت نداشته و از کسب این موفقیت ناکام می‌مانند و چه حیف که این مدرسه نتوانسته به این دانش آموزان جامانده که شاید جزء نوابغ کشور باشند خدمت رسانی کرده و مسیر را برای آن‌ها هموارتر سازد.


اسامی دانش‌آموزان پذیرفته شده دبیرستان علامه امینی در دانشگاه‌های بزرگ کشور


افتخارات دبیرستان علامه امینی (ره) در المپیادهای مختلف | بخش دوم


افتخارات دبیرستان علامه امینی (ره) در مسابقات فرهنگی – ورزشی منطقه| بخش سوم


طی این شاید 30 دهه فعالیت دبیرستان علامه امینی، دانش آموزان بسیاری توانسته‌اند به راحتی و با کسب رتبه‌های برتر از سد غول کنکور که شاید دیگر آن شاخ و دم را نداشته باشد، بگذرند و راهی بهترین و برترین دانشگاه‌ها و یا حتی دانشگاه مدنظر خود شوند که اگر بخواهیم به صورت آماری به آن نگاهی بیاندازیم می‌رسیم به عدد 70 که درصدی از قبولی‌های دانش آموزان علامه امینی (ره) در رشته‌های فنی و مهندسی دانشگاه‌های دولتی و سراسری در آزمون‌های سراسری بین سال‌های 87 تا 98 است؛ عددی قابل قبول که شاید حتی می‌توانست بیشتر هم باشد اما همین عدد نیز با تلاش بی‌‍‌وقفه کادر حرفه‌ای آموزشی این موسسه و تلاش و پشتکار دانش آموزان دبیرستان بدست آمده است.

اگر بخواهیم از سوی دیگر به میزان پذیرفته‌شدگان در کنکور سراسری نگاه کنیم که در دبیرستان علامه امینی (ره) تحصیل کرده‌اند و نگاهی گذرا به کنکور 3 سال اخیر داشته باشیم، می رسیم به کسب 5 رتبه کمتر از 50 کشوری، 59 رتبه زیر هزار از میان حدود 130 دانش آموز که این نیز خود گواه برتری دبیرستان علامه امینی (ره) در میان سایر مدارس تهران است.

کسب رتبه ممتاز در بالاترین میانگین معدل کتبی نهایی توسط دبیرستان علامه امینی (ره)

از طرفی نیز در میان این همه افتخارات می‌توانیم کسب رتبه ممتاز در بالاترین میانگین معدل کتبی نهایی در دو سال پیاپی و تقدیر مکتوب از سوی مدیریت محترم منطقه را در کارنامه‌ درخشان دبیرستان علامه امینی (ره) جای دهیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فلکه دوم صادقیه ابتدای آیت الله کاشانی بوستان اول گلستان اول | شماره 22 | 44002710 و 44062821

نمايش نقشه | نقشه سايت

آدرس مدرسه