کد خبر: 1216
تاریخ انتشار: 28 آذر 1397 - 13:06

زمان‌بندی مرحله اول المپياد 97 مشخص شد

زمان‌بندی برگزاری المپياد 98-97 بر اساس اعلام مركز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اعلام شد.

منظومه دانش‌پژوهان علامه امینی: مرحله اول المپيادهای رياضی، فيزيک، شيمی، سلول‌های بنيادی و پزشكی بازساختی، زيست‌شناسی، نجوم و اختر فيزيک، جغرافيا، ادبی و كامپيوتر در اسفند ماه امسال برگزار میشود.

 

زمان‌بندی برگزاری المپياد 98-97 بر اساس اعلام مركز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان به شكل زير اعلام شده است كه بر اين اساس شروع المپياد از تاريخ 1 اسفند ماه می‌باشد.

 

 

 

 

 

دانش‌آموزان دبيرستان علامه امينی (ره) در چند ماه گذشته در كلاس و دوره‌های آمادگی برای شركت در اين المپيادها شركت نموده‌اند و هم‌اكنون در حال سپری كردن مراحل پايانی آمادگی برای المپياد می‌باشند.

 

نتايج درخشان دانش آموزان دبيرستان علامه امينی (ره)

 

دانش‌آموزان دبيرستان علامه امينی (ره) همواره صاحب نتايج درخشانی در المپيادها بوده اند و در آخرين دوره برگزاری المپياد در سال 96  دانش آموزان اين دبيرستان موفق به كسب 2 مدال نقره در رشته‌های فيزيک و شيمی شدند و همچنين دو دانش‌آموز ديگر موفق به قبولی در مرحله سوم المپياد رشته كامپيوتر شدند.

 

همچنين در دوره قبل المپياد كه  سال قبل برگزار شد دانش‌آموزان دبيرستان علامه امينی (ره) موفق به كسب 20 قبولی در مرحله اول المپياد رياضی، 32 قبولی در مرحله اول المپياد فيزيک، 9 قبولی در مرحله اول المپياد كامپيوتر، 6 قبولی در مرحله اول المپياد شيمی، 12 قبولی در مرحله اول المپياد نجوم و 2 قبولي در مرحله اول المپياد زيست شدند.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فلکه دوم صادقیه ابتدای آیت الله کاشانی بوستان اول گلستان اول | شماره 22 | 44002710 و 44062821

نمايش نقشه | نقشه سايت

آدرس مدرسه