کد خبر: 14450
تاریخ انتشار: 3 بهمن 1398 - 17:07

ثبت‌نام آزمون ورودی منظومه دانش پژوهان علامه امینی (ره)

ثبت‌نام آزمون ورودی منظومه دانش پژوهان علامه امینی (ره) در دبیرستان‌های پسرانه، دخترانه و دبستان این مرکز آموزشی آغاز شد.

منظومه دانش‌پژوهان علامه امینی: ثبت‌نام در آزمون ورودی مراکز آموزشی منظومه دانش پژوهان علامه امینی (ره) در مقاطع دبیرستان پسرانه (دوره دوم)، پیش دبستان و دبستان پسرانه، دبیرستان‌های دخترانه، از ابتدای بهمن ماه 1398 آغاز شده که جزئیات و لینک مستقیم ثبت‌نام در این مراکز به شرح زیر است:

ثبت نام دبیرستان پسرانه علامه امینی (ره)

لینک مستقیم ثبت نام

قريب به هزار نفر در سال ۱۳۹۸ در آزمون ورودی منظومه دانش پژوهان علامه امینی (ره) در حوزه‌های مختلف شركت کردند و از این رو ضمن قدردانی از اعتماد شما بزرگواران به اطلاع می‌رساند كه ثبت‌نام  آزمون ورودی منظومه دانش پژوهان علامه امینی (ره) برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ از اول بهمن ماه آغاز گرديده و اميد است با اتكال به خدای مهربان باز هم بتوانيم شايسته اعتماد اولياء عزيز همانند ۲۸ سال گذشته باشيم. انشالله.

خوشحاليم كه نخستين مركز تخصصی كنكور علوم انسانی را با بهره‌گيری از بهترين كادر مشاوره ای و دبيران ممتاز بنا به تقاضاي اولياء محترم و دانش آموزان عزيز و همچنين نيازها و ضرورتهای جامعه امروز افتتاح کرده‌ایم و رجاء واثق داريم اين نهال نيز در سال‌های آينده برای كشور عزيزمان و دانش آموزان رشيدمان بركات بسياری خواهد داشت.

گفتنی است؛ توضيحات بيشتر در اين زمينه هنگام مراجعات ثبت نامی ارائه خواهد شد.

آزمون ورودی پايه دهم و ميانپايه در ارديبهشت ماه سال ۱۳۹۹ برگزار می‌شود که مفاد و منابع آن به شرح زیر است:

  • مفاد  آزمون ورودی: رياضيات دوره‌ی متوسطه اول، علوم و فارسی پايه نهم بصورت تستی
  • منابع توصيه شده: مجموعه سوالات مخصوص تيزهوشان

شرايط پيش ثبت‌نام در آزمون ورودی پايه دهم رشته رياضی و تجربی و انسانی متوسطه دوم

  1. دارا بودن معدل حداقل ۱۹ در پايه نهم
  2. انضباط عالی

لینک مستقیم ثبت نام

نكات مهم:

  1.  تا ۳ هفته پس از تكميل فرمهای اينترنتی ثبت نام ، از طرف دبيرستان برای ارائه مدارک و تكميل  فرم‌های پيش ثبت‌نامی به همراه دانش آموز (حضور دانش آموز الزاميست) از والدين محترم دعوت بعمل می آيد، لذا در صورتيكه با شما تماسی گرفته نشد با ستاد ثبت نام  تماس حاصل فرماييد.
  2. عزيزانی كه پس از فراخوانی در زمان مورد نظر حضور نيابند به منزله انصراف از ثبت‌نام بوده و پيش ثبت‌نام اينترنتی كان لم يكن است.
  3. خواهشمند است اطلاعات لازم را در زمان تكميل فرم پيش ثبت‌نام اينترنتی بطور كامل و با كيبورد فارسی وارد کنید و حتما يک عكس با كيفيت بارگذاری کنید، همچنين در زمان ورود نمرات يا معدل آن را بعنوان مثال بصورت ۱۹٫۵ وارد کنید(۱۹/۵ غلط است).

شرايط ثبت‌نام دانش آموزان در ميان پايه رشته‌های رياضی و تجربی و انسانی

  1. دارا بودن حداقل معدل ۱۹ در كارنامه نيمسال اول
  2. موفقيت درآزمون ورودی شامل دروس (رياضی،فيزيک) ( زيست و شيمی ) و ( ادبيات و عربی)
  3. موفقيت در مصاحبه علمی حضوری دبيرستان

لینک مستقیم ثبت نام

نكته :

*ثبت نام در ميانپايه برای سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بسيار محدود است لذا؛ رتبه‌های اول تا سوم مدارس ممتاز تهران و برگزيدگان المپيادهای علمی و جشنواره خوارزمی در اولويت هستند.

از این رو؛ برای كسب اطلاعات بيشتر از شرايط ثبت نام با شماره تلفن‌های مندرج در قسمت ارتباط با ما تماس حاصل فرماييد.

گفتنی است؛ دانش آموزانی كه دارای مدال نقره المپياد كشوری باشند بدون آزمون ورودی پذيرش خواهند شد.

ثبت نام پیش‌دبستانی و دبستان پسرانه علامه امینی (ره)

همانگونه که پیش از این نیز اعلام شده بود، سال گذشته ثبت‌نام ازبین حدود ۵۰۰ متقاضی آزمون ورودی دبستان علامه امینی(ره) فقط امکان ثبت‌نام از تعداد محدودی از گل‌های عزیزمان میسر گردید و از این جهت شرمنده‌ی تعداد بسیاری از عزیزانی که تمایل به ثبت نام داشتند، گردیدیم و قول مساعدی به این بزرگواران برای سال 1400 – 1399 داده شد.

لینک مستقیم پیش ثبت‌نام

بدینوسیله اعلام می‌دارد به دلیل استقبال شما بزرگواران از اهداف و چشم‌اندازها، بافت فرهنگی و مذهبی خاص دبستان علامه امینی(ره) به روش میزان متاسفانه محدودیت پذیرش در سال جاری نیز برقرار بوده که به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

  • در پایه‌های پیش دبستان ۱ و ۲ حداکثر ۳۰ نفر
  • در پایه‌های اول تا سوم  هر پایه ۸ نفر
  • پایه چهارم و  پنجم و ششم هر پایه ۸ نفر

همچنین لازم است به اطلاع برسانیم؛ منظومه دانش پژوهان علامه امینی (ره) قصد دارد تا در سال تحصیلی جدید دبستان دوره دوم را از دوره اول تفکیک کرده و آن را به نزدیک‌ترین محل به دبستان دوره یک انتقال دهد که از این رو و با افزایش ظرفیت امکان جذب دانش آموزان بیشتری برای کلیه سطوح فراهم خواهد شد.

گفتنی است؛ آدرس دبستان دوره دوم متعاقبا اعلام خواهد شد.

بدیهی است عدم حضور شما در وقت ملاقات یاد شده به منزله انصراف بوده و امکان زمانبندی ملاقات بعدی وجود ندارد.

در صورت عدم تماس روابط عمومی با شما پس از فاصله زمانی ده روز خواهشمند است با تلفن‌های واحد دبستان تماس حاصل فرموده و اطلاعیه‌ها و زمان‌های مراجعه را به خاطر بسپارید.

توضیح لازم ضروریست که؛ دبستان علامه امینی(ره) با همکاری و راهنمایی موسسه محترم هدایت میزان، خصوصا جناب آقای دکتر آیت اللهی و جناب آقای علی اکبریان و به روش بسیار مجرب، علمی، مورد تایید و توصیه شده‌ی شورای عالی آموزش و پرورش موسوم به “روش میزان” فعالیت می‌نماید و اولیاء محترم که خسته و دلزده از روش‌های سنتی می‌باشند از این روش با نشاط  و جذاب و علمی بسیار استقبال نموده و نونهالان عزیزمان با مدیریت و نیروهای بسیار توانمند و آموزش دیده‌ی این روش پرنشاط و اکتشافی مطالب را یاد می‌گیرند.

نکته‌ی مهم: عزیزانی که از مدیریت محترم دبستان میزان معرفی‌نامه ارائه نمایند بدون تشریفات ثبت‌نامی در اولویت ثبت‌نام قرار خواهند گرفت.

(برای مشاهده تفاوت روش میزان با سایر روش‌ها کلیک کنید)

محل جدید دبستان و پیش دبستان پسرانه‌ی علامه امینی(ره) منطقه ۵ در بلوار آیت الله کاشانی، خیابان شهید پژوهنده (شاهین جنوبی)، نبش خیابان باهنر، پلاک 14 با دو حیاط اختصاصی و امکانات کامل شامل سالن‌های مختلف، اتاق‌بازی و پژوهش و … است.

ستاد ثبت‌نام جهت رزرو ثبت‌نام به سایت  www.elementaryschool.allameamini.org مراجعه فرمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فلکه دوم صادقیه ابتدای آیت الله کاشانی بوستان اول گلستان اول | شماره 22 | 44002710 و 44062821

نمايش نقشه | نقشه سايت

آدرس مدرسه