کد خبر: 8889
تاریخ انتشار: 28 اسفند 1397 - 12:35

چگونه در دبستان علامه امینی (ره) ثبت نام کنیم؟

دبستان علامه امینی (ره) طی این چند سال فعالیت خود توانسته است جایگاه ویژه ای را در میان خانواده های مختلف منطقه کسب نماید به گونه ای که به عنوان دبستان نمونه منطقه ۵ شناخته می شود.

منظومه دانش‌پژوهان علامه امینی: دبستان نمونه علامه امینی (ره) در جهت ایجاد و اجرای یک پروژه کامل تربیتی برای دانش آموزان پسر منطقه ۵ تهران در سال تحصیلی ۱۳۹۶ و با بکارگیری روش میزان افتتاح گردید.

این مجموعه آموزشی که شامل دو بخش پیش دبستانی و دبستان می‌شود در ساختمانی به مساحت ۷۰۰ متر و زیربنای هزار متر مربع با دو حیاط اختصاصی، امکانات کامل از قبیل سالن های مختلف، اتاق بازی، پژوهش و غیره قرار گرفته که محیطی شاد و لذت بخش را برای نونهالان منطقه ۵ تهران به وجود آورده است.

ثبت نام در دبستان علامه امینی (ره)

دبستان علامه امینی (ره) طی این چند سال فعالیت خود توانسته است جایگاه ویژه ای را در میان خانواده های مختلف منطقه کسب نماید به گونه ای که به عنوان دبستان نمونه منطقه ۵ شناخته می شود و به لطف و با توکل به خداوند استقبال بی نظیری از این محیط و بافت فرهنگی و مذهبی که به روش میزان در حال فعالیت می باشد، شده است.


بیشتر بدانید: بهترین دبستان تهران در بکارگیری روش میزان


این استقبال تاکنون آنقدر بی نظیر بوده که بعضا این مرکز آموزشی مطرح شرمنده بسیاری از خانواده های علاقمند و دانش آموزان شده است به گونه ای که شاید بتوان گفت، از بین حدود ۳۰۰ متقاضی آزمون ورودی دبستان علامه امینی (ره) تنها امکان ثبت نام تعداد محدودی از گل های عزیزمان میسر گردیده است.

اما با محدودیت هایی که در ثبت نام دانش آموزان علاقمند به تحصیل در مجموعه آموزشی علامه امینی (ره) وجود دارد، این مرکز در پایه های پیش دبستان ۱ و ۲ حداکثر ۳۰ نفر، پایه های اول تا سوم هر پایه ۷ نفر و در پایه های چهارم و پنجم حداکثر ۸ نفر را ثبت نام می کند.

لازم به ذکر است افرادی که از دبستان میزان معرفی نامه ارائه دهند، بدون تشریفات ثبت نامی و مستقیماً ثبت نام خواهند شد.

روند ثبت نام در دبستان علامه امینی (ره)


ثبت نام در آزمون ورودی مدرسه علامه امینی (ره)


پس از ورود به سایت ثبت‌نام  ، فرم مربوطه را تکمیل نموده و سپس برای شما کد رهگیری پیامک خواهد شد و حداکثر تا ده روز کاری، جهت تنظیم وقت ملاقات برای مصاحبه با شما تماس گرفته خواهد شد.

بدیهی است عدم حضور شما در وقت ملاقات یاد شده به منزله انصراف بوده و امکان زمانبندی ملاقات بعدی وجود ندارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فلکه دوم صادقیه ابتدای آیت الله کاشانی بوستان اول گلستان اول | شماره 22 | 44002710 و 44062821

نمايش نقشه | نقشه سايت

آدرس مدرسه