کد خبر: 16087
تاریخ انتشار: 20 دی 1401 - 14:32

ثبت نام آزمون ورودی سال 1402 دبستان و دبیرستان آغاز شد

ثبت‌نام آزمون ورودی منظومه دانش پژوهان علامه امینی (ره) در دبیرستان‌ پسرانه و دبستان این مرکز آموزشی، برای سال تحصیلی 1403-1402 آغاز شد.

منظومه دانش‌پژوهان علامه امینی: ثبت‌نام در آزمون ورودی مراکز آموزشی منظومه دانش پژوهان علامه امینی (ره) در مقاطع دبیرستان پسرانه (دوره دوم)، پیش دبستان و دبستان پسرانه، از 20 دی ماه  1401  آغاز شده که جزئیات و لینک مستقیم ثبت‌نام در این مراکز به شرح زیر است:

ثبت نام دبیرستان پسرانه علامه امینی (ره)

لینک مستقیم ثبت نام

قریب به هزار نفر در سال 1401 در آزمون ورودی منظومه دانش پژوهان علامه امینی (ره) شرکت کردند و از این رو ضمن قدردانی از اعتماد شما بزرگواران به اطلاع می‌رساند که ثبت‌نام  آزمون ورودی منظومه دانش پژوهان علامه امینی (ره) برای سال تحصیلی 1403 – 1402 از 20 دی ماه 1401 آغاز گردیده و امید است با اتکال به خدای مهربان باز هم بتوانیم شایسته اعتماد اولیاء عزیز همانند 31  سال گذشته باشیم.

از سوی دیگر نیز، بسیار خرسندیم که نخستین مرکز تخصصی کنکور علوم انسانی را با بهره‌گیری از بهترین کادر مشاوره‌ای و دبیران ممتاز بنا به تقاضای اولیاء محترم و دانش آموزان عزیز و همچنین نیاز‌ها و ضرورت‌های جامعه امروز افتتاح کرده‌ایم و رجاء واثق داریم این نهال نیز در سال‌های آینده برای کشور عزیزمان و دانش آموزان رشیدمان برکات بسیاری خواهد داشت.

گفتنی است؛ توضیحات بیشتر در این زمینه هنگام مراجعات ثبت نامی ارائه خواهد شد.

آزمون ورودی پایه دهم و میانپایه در اردیبهشت ماه سال 1402 برگزار می‌شود که مفاد و منابع آن به شرح زیر است:

  • ریاضیات دوره ی متوسطه ی اول و هوش ،علوم و فارسی پایه نهم بصورت تستی
  • منابع توصیه شده : کتاب آزمون ورودی دبیرستان علامه امینی و مجموعه سوالات مخصوص تیزهوشان

شرایط پیش ثبت‌نام در آزمون ورودی پایه دهم رشته ریاضی و تجربی و انسانی متوسطه دوم  موارد زیر است:

  1. دارا بودن معدل حداقل ۱۹  در پایه نهم
  2.  انضباط عالی

لینک مستقیم ثبت نام

نكات مهم:

پس از تکمیل فرم‌های اینترنتی ثبت نام، تا دو هفته روز بعد از طرف دبیرستان برای ارائه مدارک  و تکمیل  فرم‌های پیش ثبت نامی  به همراه دانش آموز (حضور دانش آموز الزامیست) از والدین محترم دعوت بعمل می‌آید  لذا در صورتیکه با شما تماسی گرفته نشد با ستاد ثبت نام  تماس حاصل فرمایید.

عزیزانی که پس از فراخوانی در زمان مورد نظر حضور نیابند به منزله‌ی انصراف از ثبت نام بوده و پیش ثبت نام اینترنتی کان لم یکن می‌باشد.

خواهشمند است اطلاعات لازم را در زمان تکمیل فرم پیش ثبت نام اینترنتی بطور کامل و حتما با کیبورد فارسی وارد نموده و حتما یک عکس با کیفیت  بار گذاری نمایید، همچنین در زمان ورود نمرات یا معدل آن را بعنوان مثال بصورت ۱۹.۵ وارد نمایید (۱۹/۵ غلط میباشد).

شرایط ثبت‌نام دانش آموزان در میان پایه رشته‌های ریاضی و تجربی و انسانی

  1. دارا بودن حداقل معدل ۱۹ در کارنامه نیمسال اول
  2. موفقیت درآزمون ورودی شامل دروس (ریاضی، فیزیک) (زیست و شیمی) و (ادبیات و عربی)
  3. موفقیت در مصاحبه  علمی حضوری دبیرستان

لینک مستقیم ثبت نام

نكته :

ثبت نام در میانپایه برای سال ۱۴۰3-۱۴۰2 بسیار محدود میباشد لذا رتبه‌های اول تا سوم مدارس ممتاز تهران و برگزیدگان المپیاد‌های علمی و جشنواره‌ی خوارزمی در اولویت هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط ثبت نام با شماره تلفن‌های مندرج در قسمت ارتباط با ما تماس حاصل فرمایید.

دانش آموزانی که دارای مدال نقره المپیاد کشوری باشند بدون آزمون ورودی پذیرش خواهند شد.

تلفن‌های ستاد ثبت نام دبیرستان پسرانه:

44002710 و 44000114 و 44000116

آدرس دبیرستان دوره دوم پسرانه:

فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار آیه الله کاشانی – بوستان دوم (شهید نجف زاده فروتن) – گلستان اول شماره ۲۲

ثبت نام پیش‌دبستانی و دبستان پسرانه علامه امینی (ره)

همانگونه که پیش از این نیز اعلام شده بود، سال گذشته ثبت‌نام ازبین حدود 500 متقاضی آزمون ورودی دبستان علامه امینی (ره) فقط امکان ثبت‌نام از تعداد محدودی از گل‌های عزیزمان میسر گردید و از این جهت شرمنده‌ی تعداد بسیاری از عزیزانی که تمایل به ثبت نام داشتند، شدیم.

لینک مستقیم پیش ثبت‌نام

بدینوسیله اعلام می‌دارد به دلیل استقبال شما بزرگواران از اهداف و چشم‌اندازها، بافت فرهنگی و مذهبی خاص دبستان علامه امینی (ره) به روش میزان متاسفانه محدودیت پذیرش در سال جاری نیز برقرار بوده که به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

  • در پایه‌های پیش دبستان ۱ و ۲ حداکثر 25 نفر
  • در پایه‌ ی اول 20 نفر
  • پایه های دوم تا ششم در صورت گشایش ظرفیت و بصورت محدود 

پس از تکمیل فرم پیش ثبت نام در سایت کد رهگیری پیامک خواهد شد و  جهت تنظیم وقت ملاقات برای مصاحبه بعد از 2 هفته بعد از پیش ثبت نام و بعد از بهمن1401   با شما تماس گرفته خواهد شد   بدیهی است عدم حضور شما در وقت ملاقات یاد شده به منزله انصراف بوده و امکان زمانبندی ملاقات بعدی وجود ندارد. در صورت عدم تماس روابط عمومی با شما پس ازنوروز ۱۴۰2 خواهشمند است با تلفن‌های واحد دبستان تماس حاصل فرموده وخواهشمند است اطلاعیه‌ها و زمان‌های مراجعه را به خاطر بسپارید.

توضیح لازم ضروریست که؛ دبستان علامه امینی(ره) با همکاری و راهنمایی موسسه محترم هدایت میزان، خصوصا جناب آقای دکتر آیت اللهی و به روش بسیار مجرب، علمی، مورد تایید و توصیه شده‌ی شورای عالی آموزش و پرورش موسوم به “روش میزان” فعالیت می‌نماید و اولیاء محترم که خسته و دلزده از روش‌های سنتی می‌باشند از این روش با نشاط  و جذاب و علمی بسیار استقبال نموده و نونهالان عزیزمان با مدیریت و نیروهای بسیار توانمند و آموزش دیده‌ی این روش پرنشاط و اکتشافی مطالب را یاد می‌گیرند.

(برای مشاهده تفاوت روش دبستان علامه امینی  با سایر روش‌ها کلیک کنید)

محل دبستان و پیش دبستان پسرانه علامه امینی ره منطقه ۵  در خیابان آیت الله کاشانی  نرسیده به جنت آباد شاهین جنوبی (خیابان شهید پژوهنده) روبروی پارک ساحل کوچه آرین پلاک ۱۴ در ساختمانی ۵ طبقه به مساحت زمین  ۷۰۰ متر و زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع با دو حیاط اختصاصی و امکانات کامل شامل چمن مصنوعی، سالن‌های مختلف، کارگاه‌های ویژه هنر، آموزش در سایت مجهز کامپیوتر ، صبحانه و ناهار داخلی ، خلاقیت، معماری، آموزش کامل و حرفه‌ای زبان خارجی، سالن‌های بازی و پژوهش  و …   میباشد. جهت رزرو ثبت نام به سایت www. َAllameAmini.org مراجعه فرمایید

محل دبستان علامه امینی ره (خیابان آیت الله کاشانی  نرسیده به جنت آباد شاهین جنوبی (خیابان شهید پژوهنده) روبروی پارک ساحل کوچه آرین پلاک ۱۴ (ساختمان سابق دانشگاه)

و با شماره تلفن‌های ۴۴۰۰۰۱۱۲ و ۴۴۰۰۲۸۱۰ می‌باشد لذا اولیاء محترم جهت هرگونه پاسخگویی به سوالات فقط با ستاد ثبت نام تماس یا به محل دبستان مراجعه داشته باشند. با تشکر)


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فلکه دوم صادقیه ابتدای آیت الله کاشانی بوستان اول گلستان اول | شماره 22 | 44002710 و 44062821

نمايش نقشه | نقشه سايت

آدرس مدرسه