کد خبر: 15177
تاریخ انتشار: 25 فروردین 1399 - 16:35

نتایج درخشان منظومه دانش پژوهان علامه امینی در کنکور سال‌های 98 – 96

دبیرستان علامه امینی (ره) طی چند دهه فعالیت خود افتخارات فراوانی را کسب کرده است که یکی از آن‌ها درخشش در کنکور است.

منظومه دانش‌پژوهان علامه امینی: کنکور؛ شاید یک غول سرسخت که حدود نیم قرن از زندگی‌ پرفراز و نشیب‌اش می‌گذرد و جوانان بسیاری را درگیر خود کرده است، جوانانی که دوران آخر تحصیل خود در دبیرستان را صرف خواندن، خواندن، خواندن و تست‌زنی می‌کنند تا شاید بتوانند شاخ این غول را به بهترین نحو بشکنند و وارد برترین دانشگاه‌های دولتی کشور شوند.

اما رویای قبولی در کنکور چطور به حقیقت می‌پیوندد؟!

چطور ممکن است دانش آموزان بتوانند با خیالی راحت و آسوده وارد جلسه این آزمون که در سال 1348 متولد شده، شوند و به سوالات آن پاسخ داده و در نهایت در زمان اعلام نتایج با قبولی در بهترین دانشگاه مدنظرشان بر روی لبان خود و خانواده خود لبخند شادی بنشانند؟!

البته بگذریم از این موضوع که برخی طی سال‌های اخیر حرف از حذف این آزمون بزرگ به میان آورده‌اند و خانواده و دانش‌آموزان را به این موضوع امیدوار ساخته‌اند که شاید روزی کنکور حذف شود و یا شاید خیر!

اما مهمترین موضوعی که در حال حاضر قابل لمس است، این است که؛ کنکور سراسری هنوز زنده است، نفس می‌کشد و تا چند سال آینده نیز قرار است برگزار شود و از این رو دانش آموزان و خانواده آن‌ها باید بتوانند بهترین شرایط را برای آمادگی در آن مدنظر قرار دهند. اما باز هم رسیدیم به چطور؟!

پاسخ این سوال را شاید بتوان در این متن جستجو کرد!

اما قبل از هرچیزی باید بدانیم چرا این مطلب برای رسیدن به قبولی در آزمون سراسری می‌تواند مفید و یا حتی جرقه‌ای برای یک روشنایی عظیم باشد؟!

چرا شعار “تکرار موفقیت‌ها اتفاقی نیست”، منظومه دانش پژوهان علامه امینی (ره) هر ساله به حقیقت می‌پیوندد و موفقیت‌های پررنگ و نوری نصیب این مدرسه می‌شود و ….؟

در ابتدا برای اثبات این موضوع مروری داریم بر نتایج درخشان دبیرستان علامه امینی (ره) در کنکور سال‌های 98 – 96 و بعد به مرور برخی از برنامه‌های تحصیلی این موسسه می‌پردازیم.

نتایج درخشان دبیرستان علامه امینی در کنکور سال‌های 98 – 96

در بین سال‌های 1396 تا 1398 حدود 149 نفر از دانش‌آموزان پایه دوازدهم موسسه آموزشی علامه امینی در آزمون سراسری شرکت کردند که از میان آن‌ها، 6 نفر توانسته‌اند رتبه کمتر از 50، 36 نفر رتبه کمتر از 500 و 59 نفر رتبه کمتر از 1000 را کسب کنند و وارد برترین دانشگاه‌های کشور یا دانشگاه محبوب خود شوند و نام این موسسه آموزشی را هر ساله درخشان‌تر از گذشته کنند.

اسامی دانش‌آموزان نخبه کنکور در سال‌های 1398 – 1396

با کلیک بر روی تصویر زیر می‌توانید اسامی دانش‌آموزان نخبه دبیرستان علامه امینی، رشته و دانشگاه‌هایی که در آن پذیرفته شده‌اند را مشاهده کنید:

 

اما چرا باید برای قبولی در کنکور به دبیرستان علامه امینی (ره) فکر کنیم؟

اگر نام این موسسه آموزشی به گوشتان خورده باشد قطعا می‌دانید این مرکز طی چند دهه فعالیت خود افتخارات فراوانی را به واسطه برنامه‌ریزی دقیقه و مدون، کادر آموزشی حرفه‌ای و تلاش دانش آموزانش را کسب کرده است و هر روز نیز بر این افتخارات افزوده می‌شود، اما اگر تاکنون منظومه دانش پژوهان علامه امینی (ره) را نمی‌شناختید و نمی‌شناسید، پیشنهاد می‌کنیم سری به لینک‌های زیر بزنید و بیشتر با آن آشنا شوید:


معرفی منظومه دانش پژوهان علامه امینی (ره)


افتخارات مختلف موسسه علامه امینی (ره)


چرایی توجه مرکز آموزشی علامه امینی به المپیادها/ المپیاد؛ بستری برای قبولی در کنکور


اسامی دانش‌آموزان پذیرفته شده دبیرستان علامه امینی در دانشگاه‌های بزرگ کشور



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فلکه دوم صادقیه ابتدای آیت الله کاشانی بوستان اول گلستان اول | شماره 22 | 44002710 و 44062821

نمايش نقشه | نقشه سايت

آدرس مدرسه